niedziela, 9 lutego 2014

Chyba zbankrutuję, czyli sportowe oferty dyskontów

Zawsze oglądam różne gazetki dyskontów. Szukam promocji. I teraz uwaga. Tego samego dnia, czyli 17 lutego sportowa oferta będzie i w Lidlu i w Biedronce. 


To może najpierw oferta Biedronki (nie wstawiłam wszystkiego, wrzuciłam najciekawsze)



Kijki nordic walking w całkiem zacnej cenie, ale nie wiem jaka jest jakość

Mam tą skakankę więc polecam, bo jest z licznikiem. Zastanawiam się nad tą obręczą, bo można robić ćwiczenia takie jak



Mogą być fajne ręczniki.

No właśnie. Zastanawiam się nad parowarem. A już na pewno zaopatrzę się w pojemnik na sałatkę (na forach dziewczyny piszą,że jest porządny)

Oprócz tego wiele innych rzeczy fit (płyty Ewy Chodakowskiej za 24, 99 i 34, 99 od 20 lutego), które znajdziecie pod tym linkiem klik.

Również tego dnia Lidl wychodzi na przeciw z akcją "Żyj aktywnie".


Na pewno polecam koszulki i spodnie z Lidla. Mam parę koszulek i dwie pary spodni i jestem zadowolona. 


Polecam również buty. Mimo wyglądu są porządne. Ja swoje czarno-różowe kupiłam latem i biegam. 


Mam chrapkę na tą bluzę :)

A także na kettlebell, bo zmieniłam trening na pupę.

Całość lidlowskiej oferty znajdziecie pod tym linkiem klik.

Coś Was zainteresowało?


12 komentarzy:

  1. w sumie jest wiele ciekawych pozycji :) ja będę polowała w biedronce na ręcznik i pojemniki, a w lidlu na bluzę, stanik i może spodnie? Zobaczymy co zostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że kettle trochę za lekki, a na bluzą też się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kilka pozycji, na które chyba zapoluję :-) Nie dobrze, że to widzę, bo mam tak jak Ty jestem maniaczką jeśli chodzi o ciuszki i sprzęt sportowy :) W takim razie muszę się trochę przed 17 oszczędzać finansowo.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja widziałam te oferty i coś mi się wydaje że mój portfel nie wyrobi:D

    W Biedronce również chciałam zapolować na parowar i te pojemniczki (fajne mogą okazać się na płynne dania) a do tego piłkę.

    W Lidlu też kilka opcji widziałam ale muszę dokładniej przejrzeć ich ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie! znowu jakieś fantastyczne sportowe oferty! mój portfel chyba nie wytrzyma napięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogli poczekać na marzec? W lutym mój portfel i tak świeci pustkami ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na buty w Lidlu już od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, że nawet dyskonty spożywcze zaczęły włączać do swojej oferty produkty FIT!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W biedronce hantle a w lidlu kettlebell :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tych rzeczy do fitnessu :) ja kupiłam kiedyś koszulkę sportową z Lidla i powiem,ze naprawdę jest bardzo dobra ,mimo intensywnych ćwiczeń niczym nie ustępuje pod względem jakości niż te wszystkie markowe ciuchy PLUS taki,ze cena jest kilkakrotnie niższa;)

    obserwujemy ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje, od dłuższego czasu poszukuję dla siebie wygodnych dresów. Ostatecznie zdecyduję się chyba jednak zamówić męskie dresy moro, które posiada już mój brat. Model ten bardzo dobrze się u niego sprawdza.

    OdpowiedzUsuń