środa, 30 października 2013

Fit linki i dwie rzeczy, które mnie irytują (1)

Zauważyłam,że post z kolażami i linkami cieszył się dużym zainteresowaniem i postanowiłam,że raz  w tygodniu będę wrzucać posta z fit linkami, rzeczami, które inspirują. 






Zacznijmy od dwóch rzeczy, które mnie irytują:

1. Paweł Nastula i reklama e-papierosów. Ja rozumiem,że sportowcy mają sponsorów, ale żeby reklamować e-papierosy. Kurde-do czego to doszło? Sportowiec z czegoś żyć musi, ale żeby godzić się na taką reklamę. Buuu

2.Maciej Kurzajewski i reklama PKO BP. Tu macie link. No cóż. Gdyby ktoś nie wiedział Maciej Kurzajewski w tym roku podejmuje próbę dołączenia do elitarnego (bo mającego 400 biegaczy) SEVEN CONTINENTS CLUB. To klub biegaczy, którzy przebiegli maratony na kontynentach świata. Jeżeli mu się to uda to będzie drugim biegaczem, który zrobi to w rok. Całość sponsoruje banko PKO BP. Ale żeby od razu występować w reklamie? Może było to elementem kontraktu, ale mnie (nie wiem jak Was?) w ogóle nie zachęca.

A teraz rzeczy, które mnie inspirują:

3. http://www.runtheworld.pl/ -super blog o bieganiu. Sporo porad, ćwiczeń rozciągających, rozgrzewka. Po prostu lubię tam zaglądać. Zachęcam do obejrzenia filmików na youtube.

4. http://www.jadlonomia.com/-ostatnio interesują mnie przepisy wegańskie i wegetariańskie. Żebyśmy się źle nie zrozumieli-nie przejdę całkiem na życie bez mięsa, ale niektóre przepisy spróbuję. Jadłonomia jest blogiem z super przepisami, które polecam. Gdyby ktoś miał wątpliwości,że weganie biegają polecam książkę "Jedz i biegaj" Scotta Jurka. To ultramaratończyk, który jest weganinem, a mimo to super biega.
Jeżeli ktoś zna blogi wegańskie/wegetariańskie proszę o podanie linków w komentarzach.

5. http://lifemanagerka.wordpress.com/-blog lifestylowy, ale z super przepisami i postami. Polecam szczególnie o śniadaniach i zupach.Jest trochę o bieganiu i aktywności fizycznej.

6. http://niebalaganka.pl/-warto mieć w domu porządek i wszystko czyste. Na tym blogu znajdziecie sposoby, często bardziej ekologiczne i ekonomiczne na wyczyszczenie tego i owego w domu. Oraz jak utrzymać porządek. Polecam

7.http://polskabiega.sport.pl/blogi/boso_maraton_3h  Na stronie polskabiega.sport.pl jest wiele blogów, ale blog boso_maraton_3h jest podobno najpopularniejszym.Facet pisze super, z dozą humoru. Warto poczytać.

Jak Wasze ćwiczenia? Ja się zmobilizowałam i ćwiczę 5 dni w tygodniu.

5 komentarzy:

  1. u mnie ćwiczenia JAKIEŚ są - ale chyba chwyta mnie jesienna depresja! a co do Twoich linków, w kilka na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam wszystkie podlinkowane przez Ciebie blogi:)
    Co do redaktora (w)Kurzajewskiego...cóż...przebiegnięcie 7 maratonów, nawet w ciągu roku to niewielki wyczyn, naprawdę (pewna kobieta przez rok biegała jeden maraton dziennie, dzień w dzień,na złość lekarzowi, który twierdził, że jest zbyt chora na jakikolwiek wysiłek fizyczny) - w przypadku 7CC największą trudnością jest logistyka. Redaktorowi wszystko zapewnia bank. Niech mu wyjdzie na zdrowie, zwłaszcza jesli w ten sposób przyczyni się do popularności biegania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie reklama papierosów (nawet tych "e") w wykonaniu sportowca jest słaba.

    Dziękuję za wyróżnienie, miło się znaleźć na takiej liście inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne blogi polecasz. ogólnie fajny pomysł, żeby je polecać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam runtheworld.pl :)

    OdpowiedzUsuń