wtorek, 15 października 2013

Dzień 1 i Dyniowe love

Miałam wtedy klik wrzucać przepisy, moje ćwiczenia i moje dania, ale była przeprowadzka, więc zaczynam dziś zachęcając Was jednocześnie do jedzenia dyni.






Dzień 1 


tumblr
śniadanie: mleko z musli (nie zrobiłam zdjęcia)


II śniadanie-pieczona owsianka (z tych części zjadłam tylko 150 gram) 

przepis dla zainteresowanych:


1/4 szklanki oleju

2 jajka
2 łyżki cukru brązowego
1 i 2/3 szklanki mleka 
2 szklanki płatków owsianych 
1/4 łyżeczki soli
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
starte jabłko
1/3 szklanki zmiksowanych migdałów
1/2 szklanki zmiksowanej suszonej żurawiny

Wszystko wymieszać, odstawić na 5 minut, by płatki owsiane wsiąknęły trochę mleka. Zapiec w piekarniku w formie wysmarowanej tłuszczem przez 40 minut w 180 stopniach. Można jeść na ciepło lub na zimno, z dodatkiem dżemu, z mlekiem lub jogurtem.




Obiad-pierś kurczaka, brokuły i fasolka

Kolacja-sałatka Caprese, czyli mozarella z pomidorem



To dało: 1607 kalorii

90 g białka
119 węglowodanów 
89 g tłuszczy



Jakie ćwiczenia na ten dzień?


Postanowiłam połączyć dwa wyzwania z tablicy motywacji, czyli 30-dniowy misz-masz+30 dni dla Ciebie. Dodałam jednak modyfikację w tym drugim,że robię tylko spalanko danego dnia. Ćwiczenia na nogi dodałam z neta.






Wszystkie informacje znajdziecie na facebooku na Tablica Motywacji w dziale wydarzenia.





Dodatkowo wyzwanie na ramiona


Wyzwanie znalazłam na blogu Mamy wracają do formy i tam w dziale Wyzwania znajdziecie informacje odnośnie wyzwania na ramiona.

Trochę tego dużo, ale teraz na pewno mi się uda.

Na dziś dyniowe love



Oto Pani dynia.Nie powinna się już kojarzyć tylko z halloween, bo ma mnóstwo wartości odżywczych. Ma bardzo dużo beta karotenu oraz cynku. Ma witaminy B1,B2, E, PP i C. Do tego błonnik, cynk, miedź i mangan i już wiadomo,że warto jeść nie tylko pestki. Oto moje sposoby wykorzystania dyni:


Dyniowe muffinki



Przepis wzięłam ze strony Moje wypieki:  babeczki dyniowe


Jednak ja nie użyłam sody oczyszczonej, a zamiast kefiru dodałam jogurtu. No i nie robiłam posypki z cukru.  Reszta przepisu bez zmian.


Dyniowa granola 


Na granolę podawałam przepis tutaj. Teraz dodałam szklankę puree z dyni.

Zachęcam Was do jedzenia dyni, bo jest nie tylko smaczna i zdrowa, ale i mało kaloryczna. 100 gram to tylko 25 kalorii. 


4 komentarze:

  1. Pieczona owsianka,brzmi ciekawie:)

    A na dynię właśnie szukałam jakiegoś fajnego przepisu. Myślę o zupie krem z dyni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm zjadłabym tego kurczaka z warzywami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierś z kurczaka, brokuły i moja ulubiona fasolka! Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieczona owsianka i obiad- same pyszności :))

    OdpowiedzUsuń