niedziela, 28 lipca 2013

Moje produkty cz.I

Jeżeli chodzi o produkty staram się wybierać dobre, mało przetworzone produkty. Staram się jeść jak najwięcej warzyw i owoców, które kupuję na targu. Soki sama wyciskam, na co dzień piję wodę,zawsze mama robi dżemy, konfitury, ogórki kiszone i kapustę. Poza tym kupuję.






ŚNIADANIA

Dwa razy w tygodniu jem coś z jajkami-najczęściej omlet z płatkami owsianymi. Poza tym może to być jogurt z granolą i owocami


Granolę robię głównie z płatków owsianych, które również dodaję do omleta lub robię ciastka owsiane
Twaróg-dodaję do koktajli, do omleta lub robię takie fajne tosty (niedługo przepis)

Obiady


Na obiad raz w tygodniu jem makaron-zawsze pełnoziarnisty. Może to być spaghetti bolognese, spaghetti aglio, olio e peperoncino lub makaron z kurczakiem. Czasem makaron z fetą i papryką. Lubię też makaron z pesto i krewetkami.

Poza tym to zwykle indyk w różnej postaci, naleśniki z owocami lub serem, burritos lub sałatki.

Przekąski
Na szybko 



Mogą to być owoce, lub błonnik.



Następnym razem część druga. A Wy jakie jecie produkty?Może coś polecacie?

7 komentarzy:

  1. Praktykuję takie zakupy jak ty już od kilku lat. Na naszej działce sadzimy warzywa, wiec ine muszę kupowac niektórych. Te co sie da to mrożę i mam na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jem (lub staram się jeść) bardzo podobnie, produkty raczej nieprzetworzone. na przekąski lubię też śliwki suszone i kilka sztuk orzechów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się wybierać jogurty bez mleka w proszku w składzie. W ogóle, jeżeli mogę doradzić, zrezygnowałabym na Twoim miejscu z odtłuszczonych produktów, jak np. twaróg 0%. Pamiętaj, że wszystko co ma mniej tłuszczów ma więcej "czegoś", a tym czymś z reguły jest chemia i cukier. To tak a propos zdrowego jedzenia ;) ...a, no i błonnik - lepiej, żeby był podawany w naturalnej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te płatki owsiane też kupuję :) Co do jogurtów staram się jadać tylko naturalne, ale z dodatkiem świeżych lub suszonych owoców, orzechów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naturalnych bez dodatku zbóż jakoś nie mogę ze względu na zapach (próbowałam już niemal wszystkich).Do jogurtu dodaję robioną przeze mnie granolę i owoce teraz świeże więc jest super. Z orzechami nie próbowałam-spróbuję:)

      Usuń
  5. U mnie dosyć podobnie. Chociaż na przekąski najczęściej owoce a na obiad dużo zup i kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam wszystkich ja staram się jeść dużo produktów naturalnych takich jak mleko ale tylko z woreczka bo UHT jest pozbawione witamin i wartości.

    OdpowiedzUsuń