czwartek, 6 czerwca 2013

Cel-BIKINI. Mix ćwiczeń na ramiona

Do wakacji zostało niewiele (choć jeśli ktoś wybiera się na nie pod koniec sierpnia ma czas), więc warto zadbać o ramiona.



Ja ćwiczę na siłowni, więc mi bliższe są ćwiczenia typu


Trochę ćwiczeń ze sztangą, trochę ze sztangielkami, ale efekt jest na razie +3 cm, ale zawsze :)

Inne ćwiczenia, które miałam w folderze to:






Women's Health
Blogilates


Mel B-10 min trening ramion

Mieć ramiona jak Maria Sharapova

Ćwiczycie ramiona? 


1 komentarz:

  1. A takimi ćwiczeniami można nieco podnieść biust? Mam z tym problem. A idzie czas imprez i sukienki bez pleców. https://julimex.pl/pl/p/Lekkie-oslonki-na-brodawki-ALL-UP-PS-08%2C-dwie-pary/1637 takie mam zamiar sobie zakupić osłonki, zastanawiam się czy dadzą radę ponieść nieco mi biust :) czytam pozytywne opinie w sumie.

    OdpowiedzUsuń