niedziela, 17 marca 2013

Dla osób, które chcą ćwiczyć,ale nie mogą zacząć

Skoro już zaczęliśmy temat ćwiczeń w domowym zaciszu to maci tu dalszą część.Oto kanały lub ćwiczenia na youtubie, z których korzystam. 


1.Mel B


Bardzo lubię Melanie. Ma super energię. Jej ćwiczenia z programu "Totally fit" polecam początkującym lub jako uzupełnienie treningu. Wpisz w wyszukiwarkę youtube, a znajdziesz podzielone na części ciała:nogi, pośladki,brzuch, abs lub programy cardio. 


2. Blogilates

Wspomniana już przeze mnie Blogilates-tu macie ćwiczeń do wyboru, do koloru. W zestawach (np.bikini blaster) lub na daną część ciała, dla początkujących i zaawansowanych. Na jej blogu znajdziecie również zdrowe przepisy na to i owo.




3. Fitappy

Teraz coś rodzimego Agnieszka-bardzo wysportowana kobieta pisze na blogu i ma kanał na youtubie. I w obydwu miejscach możecie znaleźć ćwiczenia, przepisy, także porady na temat diet, ćwiczeń i wszelkich problemów z tym związanych.



4. Powerworkout

Dodaję też Angelę, którą znalazłam przez przypadek,a  o której nie widziałam wzmianki na żadnym blogu. Jest instruktorką i prowadzi zajęcia z kettlebell. Pokazuje ćwiczenia z kettlebell, ale też bez tego na dane części ciała. Ostrzegam-ćwiczenia są raczej dla średniozaawansowanych, a blog pisany ostrym, krytycznym językiem.Ale mi się to podoba, bo to cała prawda. 



5. Zuzka 

Teraz już obecna na każdym blogu, więc i u mnie. Mordercze treningi, dające w kość, ale która z nas nie chciałaby wyglądać jak ona? Pytanie retoryczne of course :)



6. Bex life

Fajna dziewczyna (mama) Rebekah, fajny blog, fajne ćwiczenia.




7. Kilka propozycji

I na koniec kilka kanałów, z których ja mało korzystam,ale kiedyś na nie wchodziłam. Ćwiczenia dla początkujących.

Ewa Chodakowska
Plusem tej Pani na pewno jest ruszenie z kanap polskich kobiet. Odnośnie reszty mam swoje zdanie.Ale kanał jej polecam do ćwiczeń.


Tone It Up
Dwie fantastyczne przyjaciółki Karena i Katrina prowadzące bloga i kanał youtube. Takie trochę jak nasza Chodakowska, bo organizują spotkania ze swoimi czytelniczkami bloga, a także konkursy. Mega motywacja.


Fitclub na wp.pl
Kanał, na którym znajdziecie ćwiczenia na dane partie ciała, a także ćwiczenia do wykonywania w biurze ułożone przez Ewę Chodakowską




Nadal uważasz, że nie masz czasu/ chęci/motywacji/pieniędzy/miejsca (*niepotrzebne skreślić) do ćwiczeń? Chcieć to móc! Na youtubie masz jeszcze tysiące kanałów i ćwiczeń do wykorzystania. Pamiętaj 


Jeżeli, któraś z Was ruszy się z kanapy wybierając te lub inne kanały youtube super! Nie będę mówić, że one nie dają żadnych rezultatów. Nie zgadzam się z tym-aktywność wykonywana systematycznie daje efekty już na pewno zdrowotne, później dietetyczne i lepszego ciała. Ja jestem za tym, żeby w jakikolwiek sposób się ruszać-nieważne w domu, na dworze, w klubie fitness-od Ciebie to tylko zależy. Wybierz aktywność, która daje Ci przyjemność-w ten sposób będzie Ci łatwiej dążyć do celu, który chcesz. Jeżeli jeszcze Ci trudno się zmotywować-znajdź bliską osobę, z którą razem będziesz ćwiczyć. Szybciej Wam minie czas. Ja np. dopiero teraz odkryłam przyjemność z ciężkich treningów Zuzki i siłowni. Namawiać na nie będę ,ale nie będę wmawiać, że to i tylko to. Każdy ma prawo do własnych decyzji i poszukiwania. Powodzenia!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Angele z Powerworkout! :D Ma świetny styl wypowiedzi :)) Nie owija w bawełne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mel B, moja miłość. Kocham jej treningi ;)

    OdpowiedzUsuń