środa, 27 marca 2013

Biegowa oferta Lidla

Mam nadzieję,że w końcu przyjdzie ta wiosna, bo tęsknię za bieganiem na powietrzu. Teraz nie dość, że zimno to jeszcze na dodatek złapało mnie przeziębienie, które nie chce przejść. Ale szukając czegoś  na necie zobaczyłam, ze w Lidlu będzie znów oferta dla biegaczy jupiii.


Najważniejsze, że będą buty Nike. Były takie jakiś czas temu (chyba w sierpniu), ale ja wtedy byłam na urlopie. Teraz nie przepuszczę okazji


Aż się chce biegać prawda? Oprócz tego będą spodenki, koszulki do biegania, sportowe stroje. Znajdziecie również dwie książki Jeff'a Gallowaya:



Obie książki czytałam i uważam, że są świetne. Choć "Bieganie metodą Gallowaya" bardziej ze względu na ciekawe historie dotyczące biegaczy. Ta skierowana dla kobiet jest moim zdaniem bardziej powtórzeniem tej pierwszej (o Gallowayu już niedługo na blogu). Tu macie link do gazetki Lidla: http://www.lidl-pageflip.com/pl.html?kid=bYavvh. Ostatnio Lidl mnie pozytywnie zaskakuje. Dwa tygodnie temu również była sportowa oferta i zakupiłam sobie spodnie 3/4 do biegania i bluzę


Spodnie są świetne zarówno do biegania, jak i do ćwiczeń. Bluzy niestety nie próbowałam ze względu na zimową pfu wiosenną ;) aurę. Po buty z najnowszej gazetki chyba będę musiała się wybrać z samego rana, bo ostatnio jak byłam po te rzeczy był tłum. 

Biorę udział w konkursie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz